כניסה למועמד רשום

* כתובת דוא"ל

* סיסמה

כניסה למעסיק רשום

* כתובת דוא"ל

* סיסמה

זכור אימייל וסיסמה לכניסה הבאה


איך אני מושך את מחפשי העבודה לקרוא את מודעות הדרושים שלי?

איך אני מושך את מחפשי העבודה לקרוא את מודעות הדרושים שלי?

אמעסיקים רבים כבר יודעים כי פרסום מודעת דרושים דורש מיומנות ותשומת לב מוקפדת, על מנת שמחפשי העבודה אכן יקראו את המודעה ושהיא לא תיבלע בין המוני מודעות אחרות. מעסיקים שמאמינים כי אין צורך להשקיע בניסוח מודעות דרושים מפני שממילא שוק העבודה מתאפיין בעודף היצע עבודה ועל כל משרה פנויה קופצים עשרות אם לא מאות מחפשי עבודה מגלים עד מהרה כי טעות בידם – כך שבימינו מוקדשת יותר ויותר תשומת לב למציאת תשובות לשאלה "איך מושכים את תשומת ליבם של מחפשי העבודה אל המודעה שלי?"

 

מודעות דרושים = מודעות פרסומת
ראשית חשוב להבין שבימינו מודעות דרושים הן גם מודעות פרסומת לכל דבר, כשהמוצר הנמצא על הפרק הוא המשרה המוצעת.

נכון, אמנם לא מפיקים עבור הצעות עבודה פרסומות עם בר רפאלי או מוזיקה מרגשת, וברוב רובם של המקרים מדובר בטקסט בלבד ובלא יותר מכמה שורות ולא יותר מדי מילים – ובכל זאת, על מנת למשוך אל המודעה את מחפשי העבודה, ובפרט את מחפשי העבודה האיכותיים, יש להתייחס אליה כאל מודעת פרסומת ולא לחשוש משילוב מסרים שיווקיים בטקסט.

כדאי, כמובן, לגוון את המסרים ולהציג הן את יתרונות החברה/הארגון באופן כללי ("לחברה חדשנית דרושים..."), הן את יתרונות התפקיד ("משרה מרתקת הכוללת...") והן הטבות נוספות הכלולות במשרה המוצעת אם ישנן ("אפשרות לרי-לוקיישן לחו"ל כעבור שנתיים", "שכר גבוה למתאימים", "מענקים למתמידים", "שעות עבודה גמישות" וכו').

רצוי מאוד לכלול במודעה גם פרטים נוספים רבים ככל האפשר, שכן מודעות דרושים ללא ציון מקום העבודה או היקף המשרה, למשל, נתפשות כלא ידידותיות למחפשי העבודה והנטייה היא לדלג עליהן. כדאי לקחת בחשבון שישנם אזורים בהם קשה יותר למשוך מחפשי עבודה איכותיים: למשל, בכל הקשור לענייני דרושים ירושלים והסביבה, ירושלים נחשבת עיר בעייתית שכן לא קל לגייס בה עובדים מיומנים בתחומים מסוימים ועל כן חשוב להתאמץ אף יותר.

 

למשוך רק את מחפשי העבודה הרלוונטיים
בנוסף, חשוב להבטיח כי רק מחפשי עבודה רלוונטיים יפנו אליכם ועל כן בעת ניסוח מודעות דרושים יש להקפיד לציין את כל הדרישות שלכם ממי שיאייש בסופו של דבר את המשרה הפנויה: השכלה, ניסיון, כישורים מיוחדים (שליטה בתוכנה ספציפית, אנגלית ברמת שפת אם), אם יש צורך ברכב פרטי וכו'.

 

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
כמו כל מודעת פרסומת, על מנת להבטיח את הצלחתן של מודעות דרושים למלא את ייעודן ולמשוך מחפשי עבודה, צריך למצוא להן את הלוקיישן האידיאלי.

האינטרנט גדוש בלוחות דרושים מכל המינים והסוגים, בין אם כאלה כלליים ובין אם כאלה ספציפיים יותר: או לפי תחום עבודה – למשל דרושים היי טק או דרושים בשוק ההון, או לפי אזורים גיאוגרפיים – דרושים בבאר שבע והסביבה, דרושים ירושלים וכו'.

ברוב המקרים אין למעסיק דרך לדעת באמת עד כמה אותו לוח דרושים אכן אפקטיבי, כמה גולשים מגיעים ללוח הזה מדי יום, איך מפולחים אותם גולשים ואם הם בכלל מתאימים לו, כך שלמעשה פרסום מודעות דרושים בהם הוא סוג של הימור ואין שום וודאות כי בסופו של תהליך אכן יגויס העובד הטוב ביותר האפשרי למשרה – אלא אם כן פועלים אחרת לגמרי ופונים ל- CVPOOL.

ב- CVPOOL אין כלל צורך לפרסם מודעה או לשבור את הראש איך למשוך את מחפשי העבודה – במקום זאת מקבלים גישה למאגר עצום בגודלו של קורות חיים ואפשרות לפלח אותם על פי דרישות המשרה והעדפותיכם, וכך תוכלו להגיע ישירות אל מועמדים המתאימים לכם במיוחד ומהם לבחור את העובד הבא שלכם.

 



צוות C.V.POOL מאחל לכם גיוס עובדים קל, פורה ונכון. אנחנו כאן לרשותכם בכל שאלה 03-6207373.

* מטעמי נוחות הכתיבה בלבד, חלק מן הכתובים מנוסחים בלשון זכר, אך הם מתייחסים, כמובן, לגברים ונשים כאחד. C.V.POOL מאמינה בשיוויון זכוות מלא ואיסור אפלייה תעסוקתית.
** הדברים האמורים נכונים במקרים רבים, אך אין בהם בכדי להוות שידול, הכוונה או יעוץ אישי ומומלץ לבחון כל מקרה לגופו.
*** כל הזכויות שמורות. נשמח לשתף ידע מקצועי זה עם כל מי שנזקק לו. עם זאת, אין להעתיק, לשכפל, ו/או לבצע בדברים האמורים כל שימוש אחר ללא אישור מפורש בכתב מטעמנו.

צוות C.V.POOL ישמח לסייע בכל דבר ולהעמיד לרשות לקוחותנו את הפתרונות היעילים ביותר לגיוס עובדים. לפרטים ניתן לפנות, ללא התחייבות, לטל' 03-6207373.
חזרה לרשימת המאמרים